登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

蓝童

把生命握在自己手里,才知道命运是什么。

 
 
 

日志

 
 

Thank God I Found You   

2008-12-08 15:02:24|  分类: English Mood & S |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

mariah carey 98 Degrees

                                              
I will give up everything, before I'd seperate myself from you.
离开你,我将会失去一切


After so much suffering, I finally found unvarnished truth.
在历经痛苦之后,我终于发现最本质的事实


I was all by myself for the longest time, so cold inside.
长久以来我独自一人是如此的孤独和冷漠


And I heard from my heart it would not subside, I felt mine dying.
心里如死亡般的痛苦从未减轻过...

Untill you saved my life.... 直到你的出现拯救了我的生命


Thank God I found you, I was lost without you.
感谢上苍让我找到你,没有你我将会迷失自己

My every wish and every dream, some how became reality.
我的每一个期望与梦想,都在不知不觉中实现

You brought the sunlight complete in my whole life.
是你带来阳光使我的生命完整

I'm overwhelmed with gratitude, cause baby
我的内心充满着感激

I'm so thankful I found you...
我是如此的感激能够找到你

I will give you everything, 我将会给你我的一切

there's nothing in this world I wouldn't do.
世界上没有什么事情是我不能做的,为了让你高兴


To insure your happiness, I cherrish every part of you.
为了保证你开心 我会珍惜你的一切


Cause without you beside me I can't survive,
因为没有你在我身边我将无法生活

I don't wanna try.
我不想去试验

If you're keep'in me warm each and every night, I'll be alright.
如果你让我每个夜晚感到温暖 我会好好的

Cause I need you in my life....
因为我的人生需要你


Thank God I found you,
感谢上苍让我找到你

I was lost without you.
没有你我将会迷失自己


My every wish and every dream, some how became reality.
我的每一个期望与梦想都在不知不觉中实现


You brought the sunlight, complete in my whole life.
是你带来阳光使我的生命完整


I'm overwhelmed with gratitude,
我的内心充满着感激


cause baby I'm so thankful I found you...
宝贝 我是如此的感激能够找到你


See, I was so destitude  before you came to me.
我是如此的忧郁 直到你来到我的身边

Looking back, I guess it shows that we were destined.
回首过往,我想那预示着 我们是注定

To shine after the rain, to appreciate, be careful what we have.
雨过天晴为了感谢我们所拥有的幸福

And I'll go threw it all over again,
我愿意再次经历所有

To be able to feel this way...
去感受这种心情

Thank God I found you,
感谢上苍让我找到你

I was lost without you.
没有你我将会迷失自己

My every wish and every dream,somehow became reality.
我的每一个期望与梦想都在不知不觉中实现

You brought the sunlight,completed my whole life.
是你带来阳光使我的生命完整

I'm overwhelmed with gratitude,to sweet baby
我的内心充满着感激,甜心

I'm so thankful I found you...you...
我是如此的感激能够找到你

本文来自: 恒星英语学习网(www.Hxen.com) 详细出处参考:http://www.hxen.com/meitianyingyu/2007-03-30/5042.html

  评论这张
 
阅读(43)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018